Cinta...

Assalammualaikumm :') Hi! Update againn.. Hurmm. Nak update yang sedih-2 boleh tak? Boleh? Yeayy! :-D K stop merepek..

Cinta? Yee. Cinta itu memeritkan kadangkala, tapi, cinta itu juga lah yang membuatkan kita bahagia :') Sedar tak sedar sebenarnya benda itu betul.......Cuba tengok dalam surat khabar semua tuu... ada yang nak bunuh diri laa sebab pakwe tinggal kan. Putus cinta.... kecewa.. Itu semua dugaan. Allah beri dugaan tuu kat kita supaya kita terus tabah bukan untuk menyakiti diri sendiri.....

Semua mesti sedih jika orang kita sayang tinggalkan kita....Tapi, kita tak boleh lawan kehendak-NYA.. Anggaplah jodoh tiada.. Kalau ada jodoh pasti dia akan kembali.... Sabar itu penting.. bagi sesiapa yang berpunya tuu. Kalau ada masalah dalam perhubungan awakk. SABAR.... Sabar itu penting bagi setiap perhubungann... If korang sabar.. Insyaallahh. Relayy korang akan berkekalan...

Saya sebagai manusia juga pernah mengalami kejadian ditinggalkan kekasih...Tapi, saya bersabar. Saya anggap yang kami tiada jodoh....Kalau ada, ada lahh... Saya redha :) Saya hanya menulis apa yang saya rasa...Tak salah :) Saya memilih kekasih yang betul betul menyayangi saya...Yang ikhlas menjaga saya....Yang mencintai saya serta menyintai Allah s.w.t ....

Korangg macam mana? Hihi..... Siapa ikhlas sayang saya, suka saya.. Saya juga ikhlas menerima dia.... Begitu juga korang kan? :D Manusia... remajaa.... semua nak bercinta kannn... Hehe... Tapi.. dalam pada kita bercinta jugakk. Ingat Allah.... Semuanyaaa Allah yang tentukan. Kita semua hanya mampu merancang.....

Sometimess.. Kecewa juga kalau orang yang kita suka, tak suka kita...Takpee..Mybe dia ada yang lain........Biarkan dia bahagiaa..."Cinta sejati ialah bila orang yang kita sayang bahagia bersama orang lain......" Ya Allah... Ada ke orang yang sanggup tengok orang yang dia sayang bahagia dengan orang lain tapi bukan dia? Kalau ada.. Gentle, I respect youu..........

Saya rasa sampai sini je....Penat nak update panjang panjang........ :D Hihi... Lagu tuuu... Favourite k..
"ATAS RESTU ALLAH, KUINGIN MILIKIMU"

                                                                                       -AriesyaYasmin-

No comments:

Post a Comment